El nostre rave ja està creixent i ens poden
sorgir altres qüestions al observar els nous elements. Durant el procés
d’investigació s’han d’anar construint explicacions per tal de mantenir el
procés de construcció de coneixement en marxa.
En aquesta segona observació ens adonem que la
planta ha crescut i ja té fulles i tija. Per tant, poden sorgir dubtes que hem
d’utilitzar per crear el nostre coneixement. Per a què serveixen les fulles? I
la tija? Quines parts té la planta? Podem utilitzar aquest moment per fer
preguntes als nens per tal que imaginin allò que no poden veure com ara: com
s’alimenta per créixer? Com funciona per dintre?...
En aquest moment ens podem adonar si els nens
situen quina part de la planta és el rave que van portar els alumnes i començar a introduir-los en l'aprenentatge de les parts d'una planta. En
aquesta ocasió també seria de gran ajuda representar les parts de la planta per tal que poguessin expressar les seves idees. Més tard però també proporcionariem algun material per poder comparar la seva informació amb la realitat.

En aquestes dues fotografies podem observar com les nostres llavors ja comencen a crèixer. Amb els nostres ja podríem platejar diferents preguntes sobre el creixement de les plantes.

En aquestes dues fotografies podem observar com les nostres llavors ja comencen a crèixer. Amb els nostres ja podríem platejar diferents preguntes sobre el creixement de les plantes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada